Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, valamint a megrendelési és szállítási folyamattal kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére!
Üzemeltetői adatok
Cégnév: DETEX s.r.o.
Székhely: Dúhová 872/19, 943 42 Gbelce, Szlovákia
Adószám: 45303070

Számlavezető Slovenská Sporitelňa
Számlaszám: SK20 0900 0000 0052 0855 0055
Cégjegyzék szám:25644/N, Nitra
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@sulttea.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 905 5335

A tárhely-szolgáltató adatai:

RACKFOREST KFT.
Cím: 1132 Budapest,
Victor Hugo u. 18-22.
Adószám: 14671858-2-41
Telefon: +36 70 362 4785
E-mail: info@rackforest.com

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg.
A termékek átvételének lehetőségei:
1. Házhoz szállítással
2. CsomagPontra történő szállítással

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  1. Frupka sült teák
  2. Frupka kiegészítők

Termékek vételára
A termékek ára magyar forintban (Ft) vannak feltüntetve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a szállítás díját. Az elérhető szállítási módokról lejjebb olvashat.

Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben viszont szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet regisztrálnia.

A termék megrendelésének menete
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között válogathat. A termék részletes leírása a terméklapon található, amelyet elér a termék nevére vagy képére kattintva. A terméklapon válassza ki a megfelelő méretet, majd a rendelni kívánt mennyiséget! A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba úgy, hogy a termék terméklapján található „KOSÁRBA" gombra rákattint!
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA" gombot! Nézelődés közben bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a képernyő jobb felső sarkában lévő „KOSÁR" gombra kattintva.
A kosár tartalmának módosítása:
1. A kosárban lévő termékeket törölni a „TÖRLÉS" gombra kattintva tudja.
2. Ha szeretné módosítani a megrendelni kívánt mennyiséget, akkor az új darabszám kijelölése után kattintson a „FRISSÍT" gombra!
Amennyiben nem szeretne további terméket választani, a „MEGERŐSÍTÉS" gombra kattintva tud továbblépni.

3. Ha a Társaság 48 órán belül nem igazolja vissza a fogyasztó megrendelését, akkor a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.

-

Tudomásul veszem, hogy a DETEX s.r.o.  (Dúhová 872/19, 94342 Gbelce, Szlovákia) adatkezelő által a(z) www.sulttea.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név és email cím

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja aGlobal Payments Europe, s.r.o. Magyarorszagi Fioktelepe. Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://www.globalpayments.com/hu-hu/adatkezelesi-tajekoztato

-

Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, jelentkezzen be a regisztrált e-mail címével és jelszavával! Ha még nem regisztrált nálunk, akkor a „REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintva megteheti. Ha nem szeretne regisztrálni, akkor kattintson a „VÁSÁRLÁS VENDÉGKÉNT" gombra!
A „Kassza" menüben kérem, adja meg számlázási és szállítási címét! Ha már regisztrált nálunk, akkor a számlázási címe automatikusan megjelenik. Ha új számlázási címet kíván megadni, kérem kattintson az „ADATMÓDOSÍTÁS" gombra és adja meg az új adatokat! Ha a szállítási címe megegyezik a számlázási címével, akkor a kis négyzet kipipálásával átmásolhatja az adatokat.
Adatainak megadása után válassza ki a szállítási módot, majd a fizetési módot!
Ha szeretne egyéb információkat közölni velünk, akkor azt megteheti a „MEGJEGYZÉS A MEGRENDELÉSHEZ" rovatban.
Ha kitöltötte az adatlapot, kérem még egyszer ellenőrizze, hogy az adatok megfelelőek-e, majd kattintson a „RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE" gombra!

Miután elküldte a rendelést, az Ön által rögzített e-mail címre megküldjük rendelésének részleteit. Amennyiben valamilyen adatot hibásan adott meg, kérjük írjon nekünk az info@sulttea.hu e-mail címre, és módosítjuk a megrendelését!

A megrendelés visszaigazolása
A szolgáltató köteles a vevő részére a megrendelést késedelem nélkül visszaigazolni. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni.
Az automatikus válasz e-mailben küldött visszaigazolás még nem jelenti a szerződés létrejöttét, csupán a megrendelés eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így az esetleges készlethiány esetén az eladó nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban látható feltételekkel. A szerződés akkor jön létre, amikor az eladó a megrendelő e-mail címére egy értesítést küld, miszerint a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak.
Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes vételár visszautalásra kerül a küldő részére.

Megrendelések feldolgozása
A webshopban történő megrendelések feldolgozása munkanapokon történik minden nap 15:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is természetesen van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a fenti munkaidő lejárta után történik, a rendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben igazolja vissza megrendelését.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők változása miatt ha a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történik előzetes bejelentés nélkül!

Általános teljesítési határidő
1, Futárszolgálat által történő házhozszállítás esetén a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
Amennyiben rajtunk kívül álló okok (beszállítási késedelem, készlethiány) miatt ez nem lehetséges, úgy telefonon vagy e-mailben minden esetben értesítjük Önt!

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetési módja
Amennyiben utánvéttel fizeti rendelését, a megrendelt termék ellenértékét a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot!
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni!

A utánvételi fizetési lehetőségre csak a 3.000 Ft. feletti rendeléseknél van lehetőség, amennyiben a rendelés végösszege nem éri el ezen mennyiséget, csak előre utalással van lehetőség fizetni a webáruházban.

Az online bankkártyás fizetések a Global Payments rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtóGlobal Payments Europe, s.r.o. Magyarorszagi Fioktelepe a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.


Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit 1-3 munkanapon belül teljesíti.

A csomagok kézbesítése kizárólag munkanapokon történik.

Amennyiben hétköznap nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
A futárszolgálat csak kétszeri kézbesítést kísérel meg! Az első sikertelen kézbesítési kísérlet után a futár a postaládájában hagy egy értesítést. Az értesítőn fel lesz tüntetve egy telefonszám, amelyen Ön egyeztethet a következő napi kiszállítás időpontjáról.
A második sikertelen kézbesítési kísérlet után, a csomag a kézbesítési címhez tartozó letéti postára kerül. A megrendelt csomag postai átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre.
Az át nem vett csomagok szállítási költsége a megrendelőt terhelik!

Személyes átvétel, információk
Személyes átvételi lehetőségre jelenleg sajnos nincs mód. Amennyiben mindenképpen személyesen szeretné intézni vásárlását, kérjük tekintse meg bolti viszonteladó partereink listáját! Megértésüket köszönjük.

Házhoz szállítás díjszabása
A kiszállítás költsége függ a kosár összértékétől, valamint az átvétel és a fizetés módjától:
Bruttó 1490 Ft-tól elérhető csomagpontra szállítási, 1990 Ft-tól pedig házhoz szállítási lehetőség. Amennyiben az átvételkor szeretne fizetni a helyszínen, abban az esetben a fenti postaköltségen felül + 300 Ft utánvéti díj kerül felszámításra*. A csomagok szállítását a GLS végzi. *Amennyiben előreutalással fizet, az utánvételi díjat nem kell megfizetnie.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Elállás joga
A Vásárló a 45/2014. (II. 26.) Korm.rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vásárló által kifizetett teljes összeget, ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben a Vásárló élni kíván az elállási jogával, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Levelezési cím:943 42 Gbelce, Dúhová 872/19 , Szlovákia
E-mail cím: info@sulttea.hu

A Vásárló az elállás határidejében gyakorolja elállási jogát, amennyiben még a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni elérhetőségeink valamelyikére, 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét kell figyelembe venni.
A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Napkövet Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni! A határidő betartottnak minősül amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt postára adja a terméket (tehát annak nem kell megérkeznie 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Vásárló része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Vásárló által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló hitelt érdemlően nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik; úgy az utoljára szolgáltatott termék, több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel, kézhezvételétől számított 14. napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Elállási szándékát szóban is jelezheti, a+36 70 905 5335-ös telefonszámon, de felhívjuk figyelmét, hogy annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a jogszabály előírásainak megfelelően gyakorolta, Önt terheli!

Panaszügyintézési lehetőségek ismertetése
Cégünk valamennyi alkalmazottja arra törekszik, hogy mind termékeinkkel, mind szolgáltatásunkkal Ön maradéktalanul elégedett legyen. Amennyiben mégis problémája akadt a rendelésével kapcsolatban, vagy további kérdése van termékünkről, fenti elérhetőségeinken lépjen velünk kapcsolatba, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek!

Amennyiben felvette velünk a kapcsolatot, de nem elégedett termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal, panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím:943 42 Gbelce, Dúhová 872/19 , Szlovákia
E-mail cím: info@sulttea.hu
Telefonszám: +36 70 905 5335

Ha az online vásárlás során probléma merült fel és a vitát nem tudja rendezni a kereskedővel, panaszát e platformon keresztül egy jóváhagyott vitarendezési testület elé terjesztheti. Jogviták rendezésére használható és az alábbi oldalon elérhető a platform:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) elérhetőségei:
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf 5.
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Az illetékes Területi Főfelügyelőség:

CSONGRÁD MEGYEI KORMÁNYHIVATAL Szegedi Járási Hivatal - Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi osztály
Cím: 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.
Honlap: http://www.csmkh.hu/
E-mail: fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu
Telefon: (62) 680-530
Telefax: (62) 680-531
Postacím: 6701 Szeged, Pf. 542

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Neve:

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

Emellett pedig a fogyasztók lakóhelyei szerinti illetékes megyeszékhelyek szerinti járási hivatalok itt találhatóak: https://jarasinfo.gov.hu

A panaszkezelési eljárás módja
1. A webáruház a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, a webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
2. Ha a szóbeli panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a webáruház a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az Ügyfélnek az írásbeli panasszal kapcsolatos, indoklással ellátott válaszlevelével egyidejűleg megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
3. A panaszok kivizsgálására és a válaszadásra rendelkezése álló határidő a panasz webáruházhoz történő beérkezésétől számított 30 naptári nap. A webáruház az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő két naptári napon belül megküldi az Ügyfélnek.
4. A panasz elutasítása esetén a webáruház válaszában tájékoztatja az Ügyfelet a jogorvoslati lehetőségekről (amelyet jelen Szabályzat 6. fejezete is tartalmaz), továbbá megadja az érintett hatóságok és testületek elérhetőségét és levelezési címét.
5. A webáruház a panaszt és az arra adott választ egy évig őrzi meg..

A megrendeléssel szerződés jön létre.
Megrendelése leadásával és annak általunk történő visszaigazolásával – vagyis a „Megrendelés visszaigazolása” cím alatt rögzített azon tartalmú e-mail értesítés megküldésével, miszerint az eladó a megrendelt árut átadta a futárszolgálatnak – távollévők közötti szerződés jön létre. A DETEX s.r.o. kijelenti, hogy az így megkötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így nem is iktatja ezeket, viszont magyar nyelven köti.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók, valamint a PTK Hatodik könyv: Kötelmi jog - A kötelmek közös szabályai V. Cím: A szerződés megkötése és értelmezése 5.5. Az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a sulttea.hu Általános Szerződési Feltételeit, továbbá Adatkezelési elveit.

DETEX s.r.o.
Dúhová 872/19 943 42 Gbelce, Szlovákia
Adószám:45303070
Cégjegyzék szám:25644/N
Jegyezte: Nyitra Törvényszék Cégbírósága

Köszönjük figyelmét, további jó vásárlást!