Elektronikus szerződéskötés menete


Az elektronikus szerződéskötés menete

A SLO-VAD Kft. weboldalán az elektronikus szerződéskötés néhány egyszerű lépésből áll:

  1. Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között válogathat. A terméklapon válassza ki a megfelelő méretet, majd a rendelni kívánt mennyiséget! A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba úgy, hogy a termék terméklapján található „KOSÁRBA" gombra rákattint!
  2. Amennyiben Ön regisztrált vásárlónk, jelentkezzen be a regisztrált e-mail címével és jelszavával! Ha még nem regisztrált nálunk, akkor a „REGISZTRÁCIÓ" gombra kattintva megteheti. Ha nem szeretne regisztrálni, akkor kattintson a „VÁSÁRLÁS VENDÉGKÉNT" gombra!
  3. A „Kassza" menüben kérem, adja meg számlázási és szállítási címét! Ha már regisztrált nálunk, akkor a számlázási címe automatikusan megjelenik. Ha új számlázási címet kíván megadni, kérem kattintson az „ADATMÓDOSÍTÁS" gombra és adja meg az új adatokat! Ha a szállítási címe megegyezik a számlázási címével, akkor a kis négyzet kipipálásával átmásolhatja az adatokat.
  4. Adatainak megadása után válassza ki a szállítási módot, majd a fizetési módot!
  5. Ha kitöltötte az adatlapot, kérem még egyszer ellenőrizze, hogy az adatok megfelelőek-e, majd kattintson a „RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE" gombra!

Miután elküldte a rendelést, az Ön által rögzített e-mail címre megküldjük rendelésének részleteit. Amennyiben valamilyen adatot hibásan adott meg, kérjük írjon nekünk az info@sulttea.hu e-mail címre, és módosítjuk a megrendelését!

Az elektronikus úton kötött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződés megkötésének kezdeményezése még nem jelenti a szerződés létrejöttét. A szerződés létrejöttét a megrendelés visszaigazolása jelenti, amelyet a rendelés véglegesítése után küldünk a Vásárló részére.